czwartek, 5 marca 2015

Włosy

Póki co walka z chorobą 1:0 dla mnie i niech tak zostanie...
Co tak poza tym o mnie.
Walczę od jakiegoś czasu z wypadającymi włosami.
Trochę pod wpływem koleżanki, zaczęłam dbać o moje włosy
Zmieniłam szczotkę na Tangle Teezer, zaplatam włosy na noc i staram się nie chodzić spać z mokrymi włosami. Używam wcierek, jantar na zmianę z wodą brzozową.
Co jakiś czas używam olejków do włosów, najlepiej u mnie się sprawdza zostawienie na całą noc.
Przez jakiś czas łykałam biotebal 5
Aktualnie piję skrzyp na zmianę z pokrzywą.
Efekt jest następujący
To jest zdjęcie z końca roku, czyli grudzień 2014

A to już zdjęcie z lutego 2015 :) Widać jakiekolwiek efekty ?


5 komentarzy:

  1. Na tym pierwszym wyglądają lepiej, choć może tak po prostu wyszło :-/
    Co Tobie jest, że 1:0 ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może światło.. i dlatego taka różnica...
      Teraz to się jednak robi 1:1 bo udało mi się podkurować , ale to znów przeziębienie arakuje

      Usuń
    2. Oj, to niegroźnie ;) Zdrowiej :)

      Usuń
    3. Niegroźne, ale męczące, a jak się jeszcze pracuje głosem to dodatkowy problem...

      Usuń
  2. Niestety zdjęcie jest zrobione z fleszem i za daleko... Nie widać efektów poza dłuższymi włosami. :) A jak z wypadaniem? Już mniej leci z głowy? :)

    OdpowiedzUsuń