niedziela, 15 marca 2015

Kasza gryczana w nowym wcieleniu

Na weekend spróbowałam zapiekanki z kaszy. Powiem szczerze że bardzo mi posmakowała. I nawet mojemu mężowi. wyciągnęłam mu do niej sos mięsny, ale wolał bez. Najbardziej mu posmakowała z sosem jogurtowym.
Następnym razem będę kombinować z kolejnymi składnikami, bo zapiekanka jest rewelacyjna :)


5-6 dużych pieczarek kroimy
2 cebule średnie kroimy w kostkę.
Duża paprykę kroimy, ja do tego jeszcze dokroiłam jedną papryczkę chili


Gotujemy szklankę kaszy gryczanej, ja ugotowałam 2 woreczki.
Mieszamy z przeciśniętymi ząbkami czosnku i łyżka sosu sojowego


Warzywa przesmażamy na patelni, lekko solimy


W foremce wykładamy pół kaszy, na to warzywa. Następnie pokrojone pomidory, na to pół szklanki groszku ( ja dałam mrożony)


Przykrywamy znów kaszą i do piekarnika na 20 minut


Przed końcem pieczenia ja jeszcze dałam żółty ser.
Podawać z sosem jogurtowym. Ja zrobiłam czarną rzodkiew z fetą i jogurtem



W domu ogarnęłam, remont zmierza ku końcowi, na szczęscie :) Już niedługo będe mogła się wykąpać w wannie, przy świecach...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz