środa, 11 marca 2015

Pasje

A dziś trochę odskoczni od codzienności.
Zauważyłam ostatnio u siebie, że ciągły wir praca dom i tak w kółko powoduje, że tracimy radość życia.
Przestajemy się cieszyć z tego co nas otacza bo najzwyczajniej nie mamy czasu. Nie dostrzegamy a może też nie mamy kiedy się z tego cieszyć.
Ostatnio udało mi się usiąść i porobić decoupage. Jakiś czas temu zaczęłam robić.
Znalazłam z tego wiele frajdy i wiele radości.

Podkładki pod kubki.Z dodatkiem brązu.


Skrzyneczka na jakieś drobiazgi. Pierwsza jaką zrobiłam była mniejsza. Jednak pojechała już w świat,


A tu pierwsza na próbę bransoleta ;)



Więcej moich prac no i męża którego zaraziłam na  FB

3 komentarze:

  1. Na tę radość życia chyba trzeba mieć jeszcze siłę... a codzienne obowiązki czasami wyczerpują. Masz bardzo fajną pasję :) Świetne te podkładki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj masz racje... ale czasem jednak warto znalezc choc troche sily ... dziękuje, tylko miejsce na podkładki jeszcze potrzebne....

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń