wtorek, 15 marca 2016

Pielęgnacja ust

Jak wiadomo każda z nas chce mieć piękne i zadbane usta.
Ale niestety łatwo o to by nasze usta zaczęły pękać, czy tam skórki odstające.
Co powoduje, że nasze usta wyglądają nieestetycznie.

Zacznijmy od tego żeby co jakiś czas robić peeling ust.
Można np przecierać szczoteczką do zębów.
Ja akurat robię peeling z olejkiem kokosowym, cukrem i cynamonem wg przepisu RLM
Zasada taka by robić go , albo co drugi dzień, albo ogólnie 2 razy w tygodniu.


Peeling, najlepiej zmyć po użyciu, lub można zjeść :D
Ja go trzymam w łazience przy szczoteczce do zębów, by pamiętać o nim.


Kolejny ważny, a raczej najważniejszy element to odpowiedni balsam do ust.
Fajnie jest na wieczór zrobić peeling, a później posmarować usta.
No i oczywiście w ciągu dnia to nawilżenie utrzymywać.

Ja na sobie przetestowałam i mogę polecić:
-Isana Intensiv
-Alterra z rumiankiem
-Avon naturals z woskiem pszczelim.

Jeszcze oczywiście neutrogena do ust, choć mam wrażenie że szybciej się wchłania i nie pozostawia po sobie śladu.


Z polecanych rzeczy do ust jest też czysta lanolina.
Ja akurat kupiłam, maść z ziaji, której przeznaczeniem jest pielęgnacja brodawek.
Ogólnie, ciężko ją wycisnąć ale też rozprowadzić na ustach, bo jest dość twarda.
Sama lanolina, tak szybko nie działa, żeby nawilżyła usta trzeba poczekać.
Dopiero po jakimś czasie usta są przyjemnie nawilżone.


 Dzięki tym wszystkim zabiegom moje usta są miękkie i nawet pomalowane pomadką wyglądają ładnie i estetycznie.
Nie mają jakiś odstających skórek, a tym bardziej nie są popękane.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz