środa, 2 marca 2016

Nowości w przepisach

Dziś o jedzeniu :D a co....
Ostatnio postanowiłam wypróbować kilka nowych przepisów ;)
Trafiłam na kilka ciekawych blogów, ale też kilka sprawdzonych .
Zaczynajmy :D

Sałatka z marynowanymi pieczarkami, bo mój mąż uwielbia ;)
Wg przepisu z tego przepisu.
Ogólnie blog bardzo mi przypasował i chyba jeszcze co nieco przetestuję.




Więc na śniadanko była sałatka, a do sałatki miałam sałatkę oraz kanapkę.
A kanapka z... no właśnie :D


 

Wchodzę z ciekawości na jadłonomię w poszukiwaniu przepisu na jakąś pastę 
I trafiam na ten paprykarz
Wyszedł po prostu pyszny... Choć następnym razem dodam jeszcze więcej marchewki i chyba cebuli. Zdecydowanie wolę mocniejszy smak :D 



Teraz to co najpyszniejsze :D CIASTO....
I co ciekawe dość nietypowe.
Spód i wierzch jest z płatków owsianych, a środek, to jogurt z wiórkami kokosowymi.
Przepis jest banalnie prosty, robi się dość szybko, a w smaku jest rewelacyjnie.
Zdecydowanie polecam.



SMACZNEGO :)

1 komentarz:

  1. Natrafiłam na twojego bloga przypadkowo. Hm...Ta sałatka z marynowanych pieczarek mnie zaineteresowała. Szczerze mówiąc nie miałam okazji robić żadnej sałatki z pieczarkami czy grzybami. Chyba będe musiała spróbować ją zrobić :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń