środa, 13 kwietnia 2016

Denka marca

Oczywiście zdjęcia były już dużo wcześniej gotowe, ale nie było kiedy siąść.
Tak więc nadganiam :D i wpisuję ...

1. Maseczka z Avonu, z serii spa, z minerałami z morza martwego (poj. 75 ml)
Powiem szczerze, że chyba jedna z lepszych maseczek jaką miałam, do której często wracam i lubię.
Nie spływa i dość dobrze oczyszcza skórę, co niektórym może się nie spodobać to kolor i zapach...

2. Deo invisible w kulce, z Nivei (poj. 50 ml)
Wg mnie jeden z fajniejszych i lepiej sprawdzających się dezodorantów. Delikatny zapach a co najważniejsze, nie zostawia faktycznie plam na ubraniach

3. Olejek z migdałów, z dodatkiem z sezamu i olejku kokosowego z Vatiki (poj. 200ml)
Moje włosy go polubiły, przyjemnie nawilżone po nim i fajnie się świeciły. Jedyny jego minus to dość wodnista konsystencja, przelewał mi się między palcami.

4. Maseczka, w sumie to podwójna, nazwy nie pamiętam z zieloną glinką, jedwabiem i olejkiem jojoba (poj. 5 ml)
I szczerze to nic super o niej napisać nie mogę. Działanie ok, oczyszcza, ale nie tak super jak powiedzmy ta z morza martwego. Za to konsystencja kiepska, maseczka się w opakowaniu rozwarstwiła, ciężko ją potem było nałożyć.



5. Krem na rozstępy z Palmersa (poj. 125 g)
Ogólnie dobrze się sprawdza, ja nie mogę powiedzieć by pojawiły mi się jakieś rozstępy, choć jak wiadomo jest to kwestią indywidualną. Jak dla mnie mógł by być ciut lepiej nawilżający, a może ja po prostu ciągle porównuję go z masełkiem, od nich ;)

6. Balsam do ust z rumiankiem z Alterry (poj. 4,4 g)
I jak dla mnie na chwilę obecną jest to nr 1 jeżeli chodzi o balsamy do ust. Rewelacyjnie nawilża utrzymuje się dość długo. Nawet pobija uwielbianą do tej pory przeze mnie nautrogenę, jest ciut miększy i przyjemniej się go nakłada

7. Ziołowy olejek do kąpieli z Balei (poj. 200 ml)
Rewelacyjny zapach i skóra po nim jest przyjemnie miękka, ogólnie sprawdza się, choć piana dość szybko się rozpływa

8. Pasta do zębów Blendamed, pro ekspert
Używam ją czasem razem z mężem. Ogólnie fajnie czyści zęby, zostawia delikatny zapach. Przede wszystkim mój mąż je bardzo lubi całą serię ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz