czwartek, 5 listopada 2015

Zakupy w rossmannie, promocja -49% na pomadki i lakiery

Miał być post z denkami października, ale poczekają.

Akurat przedostatni dzień na promocję, w rossmannie.
Zakupy wg mnie skromne.
Kupiłam przede wszystkim balsam do ust z alttery. Ostatnio kupiłam z rumiankiem i jest rewelacyjny. Mam nadzieję, że na tym też się nie zawiodę.
No i kupiłam na próbę Top coat z wibo, zobaczymy jak się sprawdzi.

Dziś jeszcze kupiłam za małymi namowami, masełko z astora, czyli pomadka w kredce, matowa.
będzie testowana. Zobaczymy jakie będą efekty.

No i kupiłam lakier ciemno brązowy z astora. Bo akurat takiego mi brakowało ;)



Natomiast to co jeszcze mogę polecić. Z poprzednich zakupów, czy też z ogólnie moich spostrzeżeń.
Błyszczyk do ust z Max factor, rewelacyjny i długo się trzyma na ustach. Faktycznie fajny kolor nude ;)
druga rzecz to też błyszczyk, tym razem z essence, więc jak ktoś ma to niech próbuje złapać ;) długo się trzyma na ustach, kolory bardzo ładne



Teraz się szykuję na promocję oczu ;)
w planach tusz do rzęs, a może dwa... Ktoś miał ten nowy tusz z astora z olejkiem arganowym i keratyną ? 
No i cienie. Ale o tym później ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz