poniedziałek, 18 kwietnia 2016

Nowe pomadki do ust

Post miał być dużo wcześniej w okolicach wpisu o pielęgnacji ust ;)
Ale czas swoje robi.
Jakiś czas temu udało mi się kupić 3 pomadki..
2 z Golden Rose i 1 z Mac


Zacznijmy od pomadek z Golden Rose.
Pierwsza to nawilżająca pomadka do ust, w kolorze 145, delikatny róż
Druga to matowa pomadka do ust w kredce, w kolorze nr 10 



Zacznijmy od tej w kolorze jasnego różu. Usta przyjemnie nawilżone a kolor, idealny na codzienne wyjścia, nawet do delikatnego makijażu.


Natomiast matowa w kredce stała się u mnie hitem ;) Rewelacyjnie nadaje kolor, ale też nie przesusza ust.
Delikatnie podkreśla usta.


Teraz ta na którą najbardziej chciałam spróbować i zobaczyć. Zacznijmy może od tego, że najpierw trafiłam do salonu Maca, gdzie chciałam zobaczyć kolor.
Pierwsze co mi się bardzo spodobało, to fakt, że zanim dostałam do pomalowania pomadkę, to została ona zdezynfekowana, jak dla mnie miłe zaskoczenie.

Co do samej pomadki. Kolor chyba najbardziej popularny to Russian Red


Niestety nie mogłam zrobić zdjęcia które idealnie oddaje kolor.
Ale to co na pewno mogę o niej powiedzieć, to, że kolor faktycznie może pasować do większości kobiet, ale też typu urody.
No i oczywiście bardzo długo utrzymuje się na ustach




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz